Friday, January 04, 2008

Ironman Lanzarote 24 mei 2008

ironman lanzarote : stage ipv wedstrijd :-) ... niet te beschrijven dat eiland, wind, wind, wind ... smijt je computertje in zee als je gaat trainen, het gaat toch niet vooruit
4 x met de fiets, 1 x half uurke gelopen, 2 x gezwommen ... mijn rug geeft geen kik ...
week 12 mei : 30 min gelopen ... 't ziet er goed uit ... blijven afwachten
week 5 mei : na weken van rug versterken, stabilisatie van rug en bekken ... stretchen stretchen en stretchen zie ik het eindelijk positief in .. probleem bijna opgelost
week 28 april : het begint te beteren ... kan al 20 km in auto rijden ... succes ... zwemmen geen probleem ...fietsen nog klein probleem ... lopen nog niet getest ... afwachten tot ik niets meer voel hoewel het mag ... einde van de week ... nog klein beetje last
week 21 april : stage mallorca moeten annuleren ... kan daar niets gaan uitrichten
week 14 april : pff ... continu rugspieroefeningen en stabilisatie ...
week 7 april : 2de epidurale ... weer wat beter.. ondertussen wedstrijd Lanzarote kunnen afzeggen, de reis nog niet ... scanner ... discushernia L5/S1
week 31 maart :1ste epidurale ... terug kunnen slapen
week 24 maart : niet te doen ... marteling ... proberen continu te wandelen ... zitten en liggen is bijna onmogelijk ...
23 maart : de dokter van wacht zegt dat ik zoveel mogelijk moet bewegen ... hallo 'k zou niet liever willen ... ik geraak amper recht met krukken ...
22 maart : 's nachts opgestaan ... terug bij bewustzijn gekomen en vaststellen dat je van jezelf bent gegaan ... rug niet ok ... naar bed kruipen
21 maart : ik rij met de auto huiswaarts van mijn werk en heb hevige pijn in mijn rug, ik moet stoppen en mijn rug stretchen om thuis te geraken ... 's avonds bijna terug normaal ... slapen

Trainingsstage Mallorca : 26 april - 4 mei

Alle info over deze wedstrijd op http://www.ironmanlanzarote.com/IndexUK.htm
De 3800m zwemmen in zee, de 180km op de fiets rond het eiland, de marathon langs de dijk ...

"Your Ironman charisma is not complete without doing this race" ... we gaan dat eens proberen hé :-) ...